glömd mobil

Ujuj, idag glömde jag mobilen i fickan på jobbyxorna så den är kvar på jobbet! Känns lite läskigt, min kära mobil! Tänk om någon vill mig något och ringer eller skickar sms så kan jag inte svara förrän imorron?! hehe.. antagligen hade ingen ringt eller skickat något sms även om jag haft den hemma, men ändå. Jag är nog mer mobilberoende än jag trodde? Men jag överlever, det är ju inte så farligt egentligen och det hade kunnat vara värre. Men just känslan att någon kanske vill något viktigt, så kan jag inte svara, det är lite läskigt.. :P

Igår var jag uppe lite för länge och såg "Om en pojke" den är så bra! En sån film man blir glad av =)

hm, nu kom jag inte på något mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Ester

hoppsan elin, jag tror du har blivit bättre på att blogga än mig:p Men det där med mobilberoende, det låter inte bra...tänk på att de är livsfarliga!!

2007-06-19 @ 10:25:31
Postat av: Elina

Men då kanske det är bra att ha lite anti-mobil träning :P
Men seriöst, jag får panik om inte nallen är med!

Postat av: Elin

Ester: hehe jo visst har jag blivit duktig på att blogga på senaste tiden! Jag tror man kommer in i vissa blogg-perioder? Plötsligt känner man bara för att berätta om sitt liv för resten av världen.. eller nåt =P angående beroende så är det ju sällan bra.. Och jag tror säkert att mobiler är farliga.
Elina: Jo, anti-mobil träning kan nog säkert vara nyttigt ibland! Men det är ju alltid jobbigt att bryta vanor.. Och om man är van att alltid ha mobilen där så.. =P

2007-06-20 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback