Om man ändå var sångare..

Jag måste säga att jag diggar det konferensieren sa på konserten i söndags, angående varför "Så ska det låta" har blivit så populärt:

"... kanske är det för att vi alla önskar att vi vore lite musikaliska, eller åtminståne sångare..."

hihi :)

Idag är det fredag. Känns rätt skönt, ikväll har jag bara slöat och ätit pizza och godis och sett Let´s Dance. Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Det blir kanske en lugn helg för ovanlighetens skull. Nästa helg ska vi spela på Krokodil med balkanorkestern, helgen efter det far vi till stockholm med TG det ska bli kul =) Och där efter är det Fun Competition i Bureå och Jill Johnsson i Umeå. woho!

Och imorgon börjar första deltävlingen i Melodifestivalen. Det har jag helt missat altså, jag märkte det först i dag. Men det ska bli kul! shit, jag vet inte ens vilka som ska vara med. Måste kolla upp det.

Sen ska jag bara säga att om det är någon som läser min blogg får ni gärna skriva en kommentar ;) Det är ju så kul att få kommentarer. Så kom igen, skriv! (det räcker med "hej" eller nåt sånt :P)

hejdåå

Kommentarer
Postat av: Swester orchester

Hej

2007-02-05 @ 11:29:25
Postat av: Linnéa

Å vad jag längtar till linedance å Jill!
Fatta vad coolt det kommer vara när hon står där och skakar hand med alla när man går in! :D
Ska bli sååå skönt å vara ledig från jobben också...

Postat av: //Johan

Hej...

2007-02-18 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback