Ingen är så dum som..

hello hello
Ikväll har vi haft lång-rep med Balkanorkester eftersom vi ska spela på Krokodil nu på lördag kl 14. Kom gärna och lyssna :)
Det här får bli en kort blogg, för jag kommer inte på så mycket att skriva, men
Ester har just uppdaterat sin och man kan ju inte vara sämre!

Egentligen hade jag tänkte baka tigerkaka ikväll. Men det får nog bli nån annan gång, klockan blev lite för mycket..

Jag avslutar med ett citat ur "Trafiktrolle" som jag kom att tänka på för ett tag sen:

"Du är inte så dum som du ser ut.
- Nej, ingen är så dum som jag ser ut!"




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha trolle e bäst. berättade för christian om honom men han visste inte vem det var, mycket dåligt!!

2007-02-09 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback