Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag.

Jag försov mig i morse, jag vaknade, vände mig om och såg mobilen ligga bredvid mig i sängen, inte ett gott tecken! Altså hade jag stängt av väckaren i sömnen, och jag märkte till min stora fasa att vi började musikhistorialektionen för 8 minuter sedan..  Just innan jag vaknade hade jag drömt en ganska konstigt men ändå väldigt trevlig dröm, så idag har det kännts som att jag har varit kvar lite halvt i drömmen hela dagen.. Det är skumt det där med drömmar!

Sen har vi spelat med Framnäs fålklårangsamböl på samlingstiden, det gick bra. Imorgon ska vi spela några korta passa på Nolia utbildningsmässan, det ska bil kul =) Det brukar vara rätt skojsigt att gå omkring där och kolla, smaka på godisskålarna, osv.

Igårkväll var det första Smaskrepet. Yes i like smask!! Det verkar vara bra låtar, iof har man inte hört sången än, men ändå :) Det gick rätt ok, fram till ouvertyren, den är helt.. galen! Hur ska det gå med den? Hmm.. förhoppningsvis blir det väl bra i slutändan, hoppas jag..

Snart har vi diktat. Sen nybörjarstråk =) Hoppas vi hinner prova någon flera av dom nya låtarna ;-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha! Jag försov mig också imorse! Måste vara något med den här alla hjärtans dagen...

Postat av: Ester

Ja, du Elin det blev ju inget nybörjarstråk tråkigt nog. Vi får väl hoppas att det blir av även om folk far och söker.

2007-02-15 @ 14:37:32
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback