Tråkväder

Altså, vad är nu detta, en massa slask och regn såhär innan jul! Var ut med manne en promenad och hann gå typ några meter innan jag blev helt blöt om fötterna.. Mina skor är inte anpassade för sån här Skånevinter.
Sen började faktiskt ett stilla snöfall. Eller snarare ett slaskfall.. det blev i alla fall slask när snön nådde marken.

Igårkväll hade vi Makedonien-återträff hemma hos Dan och Chris. Vi åt shopska sallad och en jättefin Makedonientårta som Fanny hade gjort, kollade på en massa bilder och på Dans film. Det var riktigt skoj! Shit vilken
resa vi har varit med om altså! =) Det är nästan lite som att vara där igen när man ser bilder och film, bortsett från den 40gradiga värmen då...

Och över till nåt helt annat. Tänk, Internet, det är ju som så himla stort! Som en hel egen värld. En värld som egentligen inte finns? Läste i tidningen att idag drar youtube lika mycket ström som hela internet gjorde för 4-5 år sedan. Internet ökar stadigt.. Men tänk om det plötsligt skulle bli strömavbrott, inte för att det är så stor sannorlikhet, men ändå. Då existerar inte internet-världen längre. Allt som finns på dator är ju inget man kan ta på, utan bara en massa ettor och nollor. Det är verkligt fast ändå inte. Vad är verkligt? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: lacan

inte bara 1or och 0or...ibland finns det en 2a lite här o där :D

Postat av: Ester

Sen när är snöslask skåneväder? Här har vi bara regn.

2007-12-10 @ 10:12:06
URL: http://ester.paltkoma.se
Postat av: Anneli

Hållet totalt med om tråkvädret, huvva! Fast det har bättrat på sig här i Lule nu...
Min gris vattnar ur trynet, vad häftigt med en elefant! Jag köpte min gris i örebro, de hade grodor md guldkrona som vattenkannor också, men grisen var snäppet häftigare :)

2007-12-10 @ 17:23:33
URL: http://anaine.blogg.se
Postat av: Elina

Såklart det ska hinna bli en isväg, annars så blir jag jue arg. Det är nog mer Uno som äter upp Mannes päls, han älskar att bita och hänga i voffepäls :P

2007-12-13 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback