Vilken härlig dag!

Yeyyy! Nu är äntligen jobbet slut för i sommar. Så himla skönt! Inte för att det har varit nåt fel på jobbet, det är ju ett trevligt jobb, men efter 10 (egentligen 8½) veckors ogräsrensande, vattnande, röjande m.m och väckarklocka som ringer kl 6 varje vardag, så är det ändå himla skönt att det är över!! Den här dagen har nog varit den segaste på hela sommaren, men ändå en väldigt glad dag.

Och jag har köpt en dator nu! Jag är verkligen på bra humör =D Känns så kul nu att ha en helt egen, bra, snygg, perfekt dator, som jag har köpt själv för pengar jag har jobbat ihop. Den är bara min! Nu kan jag trixa med den hur jag vill (inte för att jag kan trixa med datorer så mycket, men ändå!), och den är betydligt snabbare och roligare och smidigare än den förra jag hade. Underbart!
Efter en hel del funderande blev det ändå
den här, tack Johan på jobbet för tipset, hittils är den helt perfekt =)
Såhär ser den ut:
Acer Extensa 15.4" iCM520 1/80
Nu skriver jag från min nya dator, med trådlöst internet, sittandes på sängen. wihii! =)

Kommentarer
Postat av: Ester

men elin, varför inte en mac?:p

Postat av: Elin

jag hade faktiskt funderat på det, men pc vann ändå av några olika anledningar, mac är dyrare, och
jag ska inte göra något speciellt på datorn där mac är bättre, och dessutom förstår jag mig inte alls på mac! handlar väl om ovana, men ändå.. :)

2007-08-18 @ 22:48:49
Postat av: lacan

meh! i told you to get the other one!
oh well, this works too.
also i agree with ester, a mac can often be kept longer than a pc (that is, ignores the 3 year rule), then again, the cheapest macbook is around 8000kr for students.
this is me and ester talking though, the mac zealots :P

2007-08-19 @ 00:51:25
Postat av: Ester

Jag vet att du inte förstå dig på mac:) Och jag gratulerar dig till ditt ny inköp och hoppas du är nöjd!

2007-08-19 @ 17:21:03
URL: http://ester.paltkoma.se
Postat av: Åsa

du och jag har lika dan dator...köpte min på samma stället oxå =)

2007-08-31 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback