Helg igen

Nu har det gått två veckor på framnäs. En fördel jämfört med förra året är att det har gått mycket lättare att komma in i övningsrutinerna igen. Förra året hade man liksom aldrig haft en massa ledig tid varje dag där man skulle öva själv, så det tog ett tag att komma in i det hela. Tror det var först efter jul jag började skriva upp hur mycket jag övar, men nu började jag med det direkt och det känns bra =) En annan bra sak är att jag har kunnat öva rätt mycket och jag har fortfarande inte fått ont..! Vi har också börjat komma in mer i det vanliga schemat nu (som är ganska glest för min del), igår började "gympa på grans", spelade innebandy det var riktigt skoj! Hade också min första cellolektion, och var även på "öppen atelje" det ska nog bli en kul kurs att gå =)

En mindre bra sak är att "alla" är sjuka nu. Flera på framnäs verkar ha åkt på nån envis förkylning, och här hemma är Linda och Frida sjuka, och även Julia.. Jag är fortfarande frisk som en nötkärna, hoppas verkligen det fortsätter så...!

Ikväll ska vi förhoppningsvis fara ut och sova i stugan. Jag gillar att vara i stugan! Det är mysigt. Nu blir det verkligen helmörkt på kvällarna också, inte en massa gatlampor som lyser upp. Och så får man tända brasa och ha det trevligt, ha hur fula kläder man vill, gå ut och lukta på skogen om man vill, eller sitta inne och spela spel eller nåt. =)
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar min blogg. Du är så välkommen att fortsätta läsa! =) Lämna gärna en liten kommentar då du är här, det uppskattas alltid! Ha det bra tjejen!

Postat av: Ester

Åh, så mysigt det låter...

2007-09-04 @ 17:54:48
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback