Gamling (?)

Då var man 20. Hur känns det? Jag skulle nog säga att jag känner mig ungeför likadan som jag gjorde igår. Enda skillnaden är väl att jag inte är tonåring längre, vilket iof kan vara lite skrämmande, och att jag får handla på systemet. (inte för att jag tror jag kommer göra det överdrivet ofta, men jag kan om jag vill =) När man är 19 är man tonåring, men när man är 20 är man liksom.. vuxen? eller? fast jag känner mig inte så vuxen..

Lite åldersnojjig blir jag ändå ibland. Speciellt när man tänker att nästa "jämna" tal man fyller är 30.. det känns så gammalt! jajja, man är väl inte där riktigt än, men tiden går fort. Och det går bara mer och mer utför har jag hört..  huu! Men man ska väl inte oroa sig för mycket.

Imorgon sticker jag och Linnéa till Umeå, vi ska på
linedance, det ska bli skoj! En massa workshops och sånt. Så får jag se Linnéas nya studentrum (och Elinas eftersom dom återigen ska bo granne, lite komiskt är det ;) Nu borde jag gå och sova, men är för seg för att ta mig från datorn, dessutom måste jag packa allt innan jag går och lägger mig och det är jobbigt. Håll tummarna att vi hittar i Umeå och förstår oss på Umelokaltrafik!

Kommer hem igen på söndag, om allt går som planerat :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för mat å drye'! Gott var det, och mätt blev man. Och nu sitter jag här 01:44 på grund av kaffekoppen.. att jag aldrig lär mig!!

2007-08-10 @ 01:43:59
Postat av: Ester

Grattis i efterskott!! (men du fick väl mitt brev?) Jag ser att de tecken jag såg på 20-årskris verkar stämma bra:) Lycka till i Umeå! Jag var där igår och jag hade då inte svårt att hitta! (men så har jag ju varit där en del också:p) Välkommen att titta förbi i Schtaaan om du har tid!

Postat av: Anneli

Oooh grattis i efterskott!!
Vad fin du har blivit i håret!
skoj skoj :)

2007-08-17 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback