friidrott och frisyr

Idag har det hänt 2 saker som kan vara värda att nämnas.
1. Jag har klippt mig. ganska kort, så det knappt går att sätta upp i en hästsvans. Även fast det känns lite ovant ännu så känns det bra, och jag är nöjd!  Alltid kul med lite variation, och det är egentligen ganska skönt att ha lite kortare hår. Bara det går hyffsat lätt att få bort håret från ansiktet om man vill, och nu går det med ett hårspänne (eller möjligtvis två) så det är bra =)
2. Jag har varit på friidrottsträning! för första gången på flera år. Jag följde med Linda på träning. haha, det var kul! Man blir nästan lite nostalgisk. (Hjälp, jag börjar bli gammal..)  Vi körde iaf längdhopp och några olika hoppövningar. Formen är väl inte riktigt vad den har varit tyvärr, jag är beredd på rätt rejäl träningsvärk, trots att träningen var relativt lätt. Men det var ändå kul, och träningsvärk är väl nyttigt.. =P

Kommentarer
Postat av: Elina

BIIIILLLD!!

2007-08-06 @ 21:58:31
Postat av: Ester

Håller med föegående talare!Och nostalgisk...är det kanske ett tecken på att du närmar dig din 20-års kris?

Postat av: Elin

Nu har jag lagt upp bild, 2 st till och med! haha, ja jag tror jag närmar mig 20 års kris. Snart inte tonåring längre, ojoj...

2007-08-07 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback