framme på framnäs

Nu är jag på framnäs! Och internet fungerar på min dator på rummet?! Det är inte alltid helt stabilt och försvinner lite då och då, men ändå, jag har internet fast jag inte har internet!!? Det är ju helt knäppt men suveränt =) Jag kopplad upp datorn, och vips fanns det internet på den. Altså sitter jag nu här och snikar på någon annans oskyddade trådlösa internet, mohaha.. undrar vems?

Annars har det hänt rätt mycket idag, vi sov i stugan inatt och på morgonen körde jag röjsåg vid vattnet och sen for vi hem och jag stress-packade och städade råttis bur. Sen for jag, Mamma och Frida till framnäs, och packade upp alla mina saker i min nya fiina lägenhet =) Jag tror jag kommer trivas jättebra! Men det känns fortfarande lite konstigt, jag har ju liksom varit här så många gånger när det har varit Annas lägenhet, och plötsligt är det JAG som bor här. Men jag tror jag vänjer mig. Det är en väldigt trevlig lägenhet i alla fall! Vi har också hunnit fara till Coop och storhandla (handlade för 700kr..) och ätit pizza från Äljest, mmm =)

Imorgon börjar skolan, så himla spännande, och nervöst, och kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag vill också börja nu!!

Postat av: Johan

Oskyddade trådlösa nätverk är Guds gåva till studenterna... Andra skulle säga att det är fildelningen.
Kul att du blev nöjd med den.
(Regnet dröjde ända till sex minuter över sju i morse;)

2007-08-20 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback