Påsklov

Nu är Påsklovet över. Det har varit ett riktigt skönt lov!
Jag har varit ganska mycket i stallet, Jag följde med Linda till stallet och så fick jag låna Cyrano och fara ut i skogen 2 ggr, och sen skulle vi ha tagit en lektion av Krickan men det var för hårt på ridbanan, så då fick jag rida Tequila ut i skogen (Linda hade snorkan) det var helt underbart! Fint väder (förutom när det var snöstorm) och jättemysigt =D Tequila är hur fin som helst. Så det har varit väldigt trevligt, trots en del träningsvärk.

Nu i helgen har vi varit med familjen i
Kåbdalis, vi hyrde en stuga i backen. Så den här helgen har ägnats åt slalomåkning det har varit kul! Det har varit varmt och skönt, backen var ganska såsig och moddig men det gick bra att åka i alla fall! I lördags när det var som soligast kunde jag åka ett åka i t-shirt utan att frysa det var en ovanlig känsla =)

Igår fyllde också Manne 3 år. Grattis! I present fick han köttbullar, det uppskattades.

Och nu är det verkligen vår ute! Det är hur skönt som helst. Kan ju också passa på att säga att jag, lagom till våren, har uppdaterat min pixbox med några vinterbilder...

Kommentarer
Postat av: språkpolisen, igen

Varför har du så liten stil? Tänk på alla pensionärer. Söta bilder på Manne(n), förresten.

Postat av: Elin

ja du ingen aning! Det bara blev liten stil av någon konstig anledning. ett mysterium! Jag tror dock inte det är så många pensionärer som läser min blogg, men det skulle nog ändå behövas lite större text för jag kan inte heller läsa vad det står =P Jo Mannen är en riktig snygging ;)

2007-04-17 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback