Sataa vettä!

Idag är det fredag. Vi har haft bruksensemble på morgonen, det var kul!! Jag spelade först trummor, sen bas och sen gitarr.  Och så har jag blivit stucken av en geting i fingret! =/ kände att det var nåt som flög och fastnade i mitt hår och så skulle jag ta bort det och så blev jag stucken! Så nu är mitt vänstra pekfinger svullet och ömt. Har faktiskt aldrig blivit stucken av en geting förut, i alla fall inte vad jag kommer ihåg. Sataa vettä vad ont det gör! Nu kan jag inte öva nåt idag.
Igår hade vi "gympa på grans" och spelade innebandy. Det var riktigt kul, och svettigt. hehe, det känns nästan som gamla goda tider :P På kvällen spelade jag, Ester och Virve trombontrio tillsammans, en intressant kombination med 2 cello + trombon, men det var kul =)

Nu i helgen ska jag stanna här på Framnäs. Imorgon ska vi till Jokkmokk med balkanorkestern, det ska bli kul! vi ska spela i en lappkåta på polcirkeln. spännande..

Till sist vill jag bara säga: satamaterminaali!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lol!:P

Postat av: Elina

Stackars lilla Elins svullna finger
Vad betyder det där sista egentligen?

2006-09-11 @ 21:46:32
Postat av: orkEster

det heter inte två cello, det heter två celli, så det så

2006-11-18 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback