Snön smälter bort!

Blaj, nu försvinner all snö! Det som var så mycket fin fluffig snö överallt och nu är nästan allt borta (förutom några snöhögar). Och så regnar det.
Nu har jag i alla fall städat julpyntat litegrann i mitt rum! Det blev fint :) Lite tjuvstart kanske.. men, äh det känns som att man ska julpynta på helgen, och nästa helg har det ju redan varit 1:a december! Man måste ju passa på så man hinner njuta av julpyntet =)

Nu i helgen har vi haft rep med TG, det börjar faktiskt kännas bättre och bättre. Det är fortfarande en hel del kvar att sätta (för min egen del) men det känns ändå som man börjar få grepp om låtarna, så man vet hur dom låter och så =)

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen nu, så jag borde egentligen ha hur mycket som helst att skriva.. men det är väldigt jobbigt att tänka efter, så det får räcka såhär. Jag kanske  borde börja skriva oftare helt enkelt. Men man har väl bättre saker för sig =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback