fullt upp

Nu är det mycket som händer.. mycket kul, men också ganska jobbigt, speciellt när det är så himla mycket samtidigt..

Har haft körlektion idag, bokat tid för halkbana, och insett att jag måste ta en massa fler körlektioner om jag ska hinna gå igenom allt.. Nu ska jag snart fara med bussen in till stan och göra det sista på teorin. Hoppas jag hinner klart. Eller rättare sagt, jag MÅSTE hinna klart! men det borde jag, har ju hela natten på mig i värsta fall ;-)

Sen bär det av till Ö-vik imorgon kl8. Ska bli kul! Jag måste bara komma på nåt sätt att få med mig min madrass. Sen på söndag är det hundutställning och gitarrkonsert på kvällen. Det ska också bli kul.
Det enda dåliga är att jag har typ 100 saker att göra till veckan efter, och när ska jag hinna det? =/

Igår var jag på sökning på framnäs. Det gick bra. Ungefär som jag hade väntat mig, fast jag var nog lite mindre nervös än jag trodde jag skulle vara, så det var ju bra i alla fall :) Sen blev det lite fel, och teoriprovet var ingen höjdare. men som sagt, ungefär som jag hade förväntat mig så jag är nöjd..! 
Så träffade jag ju Ester också, det var kul :)

Nu går bussen snart. måste gå,
hejdå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback