Det går framåt

Den här veckan har jag betat av väldigt många saker på min "skolarbete kvar att göra innan sommaren"- lista. Tror det blev 8 saker totalt?

Hade Kemiprov idag, vilket blev som ett stort skämt. haha! Provet var egentligen inte så svårt, om man hade pluggat. Och det gick nog bättre än jag trodde det skulle gå, med tanke på hur lite jag faktiskt hade pluggat. Jag har aldrig varit så oförberedd inför ett kemiprov förut. Det var bara att chansa järnet!
Mitt ganska späckade schema har fungerat, fram till nu. Här sket det sig :P
Nåväl, inte hela världen. 

Jag fick sålt
loftsängen igår. Yess!!
Och jag fick godkänt på körkortsteoriprovet i onsdags. Yesss!!

Igår hade jag körlektion och gjorde manövertest inför halkbanan. Det var väldigt kul faktiskt =) Skitkul att få köra lite fort och svängigt, utan att det finns en massa saker man kan krocka i !
För övrigt har jag bokat in 7 till körlektioner. Shit vad det kommer kosta... om jag tar dom lektionerna och klarar uppkörningen på första, kommer körkortet ha gått på drygt 10 000. Är det värt det? måste man verkligen ta så många körlektioner? man kanske skulle ta lite färre, och "chansa" på en uppkörning? Men å andra sidan så är det ju väldigt bra att lära sig allt från grunden och köra med någon som ser alla fel man gör och kan säga vad man ska tänka på.. 

Igår var det Eurovision. Kul kul! Tur att Sverige gick vidare :) Men jag fattar verkligen inte hur en del kunde gå vidare, och det var flera som var väldigt bra men som ändå inte gick vidare.. hur röstar folk??
Final på lördag i alla fall. Ska bli ännu roligare =D

Idag är det SPA!!! Det ska bli så himla skönt, och KUL!! wihiiiee :) Nu ska jag gå.

Hejdå!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback