Sommarlov!

Yeyy nu är det sommarlov!! Så himla skönt det är =D

Studenten var riktigt superkull!!  =D wohoooo!!!! Då har man gjort bort att spela i kyrkan, fått betyg, blivit utsläppt ur skolan, fått presenter runt halsen, åkt lastbil (fyfan vad vi är bra!!), fikat med släkten, och varit på statt på kvällen. Vilken underbar dag =) 

Sen dess har jag tagit årets första dopp, grävt i potatislandet, hämtat båten i stugan, varit till skellefteå och klippt Manne, varit i piteå och tagit körlektioner och varit på linedance, och igår hade jag världens städdag. Jag har rensat bland alla mina gamla skolgrejer och papper, slängt flera kilo, och satt in i pärm =) Så nu har jag packat upp dom två jobbigaste lådorna! mitt rum ser dock fortfarande ganska stökigt ut, men det tror jag tyvärr det kommer göra för altid, hehe.

Nu ska jag snart på introduktionsgrejs till
tidningsjobbet. det ska bli lite spännande.
 
Igår tipsade Henrik mig om en jätteknäpp sida, där man ska gissa typ vad det blir för nummer. Petals around the rose.. Och han kunde säga varje gång vad det ska bli för siffra, men jag fattar ingenting! gaah
http://www.borrett.id.au/computing/petals-j.htm


Vad heter världens blötaste fågel?
Svar: Neiderbirden. (ha-ha)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback