Några dagar kvar..

Idag är det måndag, imorgon är det ledigt, på onsdag är det två lektioner där vi inte gör nåt (= ledigt) och på torsdag ska jag köra på halkbana, altså är det här den sista vanliga skoldagen! Shit altså! =D

Igår var vi på Davids dop och spelade, sen for jag till boden på linedance, det var kul =) Efter det for jag till
Linnéa och fick se hennes lägenhet som var väldigt fin! Men jag kan nog hålla med om att toan var lite läskig :P  Sen var jag så smart att när klockan var 22 skulle jag kolla när det gick nån lämplig buss, och det visade sig att sista bussen gick kl 21.50... smart Elin!
Då fick pappa komma och hämta mig så fick jag köra hem. tur att det gick att göra så, annars hade jag fått åka 5.20 =P

Nu har vi snart fysikredovisning. Det ska bli..  intressant, eftersom alla redan har farit så vi kommer nog få redovisa för typ en person, haha. det är i alla fall det allra SISTA skolarbetet vi gör. Yesss!!!

Jag längtar till Linda Bengtzing badhusparken imorgon!!! och det ska bli kul med linedance ikväll också :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback