Midsommarafton

Idag är det midsommarafton. Jag har följt med Mamma som skulle jobba på gäddviks sommarhem där det var midsommarfirande.  Det var nästan bara pensionärer där, först var jag den enda som var under 47, men sen kom det en barnfamilj. Så idag har jag allt varit lite traditionell och dansat runt midsommarstången och dessutom gjort en blomkrans =)

Igår var jag på körlektion i Piteå, och så gick jag på stan ett tag och köpte et jättefint linne, ett par knälånga svarta byxor och ett par solglasögon. Sen på kvällen for vi ut till Altappen för att spela för de kinesiska ambassadörerna. Det var kul =) och vi blev bjudna på en väldans lyxig och god fyra-rätters middag! Linda och Marianne spelade också på sina arho, det var väldigt populärt bland kineserna ;-)

Och jag har börjat spela The Sims 2 igen. gud så kul det är! jag kommer säkert snart ledsna, men jag ska passa på att spela nu innan jobbet börjar.. ;)

Tänk nu har årets ljusaste dag varit, nu går det mot mörkare tider. Därmed inte sagt sämre tider. Jag hoppas bara på lite varmare väder..

Ikväll får jag inte glömma att plocka 7 sorters blommor! Jag vill ju dröma om någon snygging! :) tyvärr brukar det inte fungera. Men man får väl intala sig att man faktiskt drömmer om den man ska gifta sig med, bara att man råkar ha glömt det när man vaknar igen. yepp så är det!

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback