Lägenheten är slut

Nu har vi helt flyttat ut ur lägenheten. Fatta att vi ändå har hunnit bo där i 2 år..!
Igårkväll kom mamma och pappa och hämtade det sista och vaskade golven. I morse lämnade vi in nycklarna till
Pitebo. Skönt att flytten är över, men tyvärr ser mitt rum hemma i Luleå ut som ett bombnedslag, jag har nog aldrig haft så mycket grejer där inne! Jag har gjort en stig fram till sängen, och ska man till råttburen får man hoppa över lite lådor. Jag ska försöka ta itu med det nu i helgen.. ;-)

Igår hade vi uppspelning med fördjupningslinjen. Det gick rätt så bra, jag var bara lite nervös, men ändå blir jag jätteskakig om händerna... suck!

Vi spelade ett jättekul spel på svenskan igår, man skulle förklara ord för dom andra i sitt lag som skulle gissa och så fick man dom brickor man klarade och så kunde man sno andras brickor om man fick en bandit. Linnéa hade nog den bästa förklaringen:
"ehm, han där uppe"
"Gud!"
"Nej, den lilla!"
"Jesus!" (rätt) =)  

haha =D

Nu i eftermiddag har vi Kemi. I morgon är det kursprov, suck! Måste verkligen plugga järnet idag. Sen är det övning med kören inför skolavslutningen. (jag håller alltid på att säga luciaträning, men det är ju inte riktigt rätt :P) Har ju lovat att vara med och spela cello, på gabriellas sång..

Jag längtar till Nationaldagen! wohoo, Linda Bengtzing!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback