En vecka kvar till jobbet

Igår kom vi hem från Vännäs. Det var en kul resa =) Vi bodde på en byagård i Ramsele, och där utanför hade dom två såna här studsmattor som alla har nuförtiden, dom är så himla kul! Det var rätt häftigt också när vi gick på promenad en kväll i skogen så var det vindstilla och HELT knäpptyst! det är man inte van vid. Dom hade också en musikanläggning och lite skivor (mest dansband) det är alltid så kul om man kommer till nåt nytt ställe där man kan sätta på musik och provlyssna deras skivor! =D
 
Utställningen gick bättre än förra gången, Manne fick en etta och kom fyra i sin klass. Han skötte sig rätt bra, men det kan bli bättre! Nästa dag var Linda med på juniorhandling på wheatenklubbens inoficiella utställning då var han duktig! =)

Igårkväll såg jag Gröna Milen, den är så bra!! och sorglig, buhuu.. ;-(
och jag är kär i Tom Hanks  =) hihi och mr Jingles är så söt!

Idag har jag satt löshår i Annas hår. det blev fint! och det var inte så svårt som jag trodde, det svåraste var nog att göra en rak bena.. :P
Dessutom har jag varit ute och joggat idag, för första gången i sommar! känner mig nästan lite duktig ;) Jag får hoppas att jag kommer fortsätta med det. fast vi får väl se hur det blir när jobbet börjar nästa vecka..

Imorgon har jag körlektion och "lilla uppkörning". är lite nervis..

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback