Lulekalaset är över

Nu i helgen har det varit Lulekalaset. Det var riktigt skoj!!!
Jag har gått med
Linnéa för det mesta och vi har sett en massa bra artister. Stått längst fram på Rix FM festival, Arrival, Lena PH, NBB & Lagaylia Fraizer, och Magnus Carlsson. =D =D Vi har ätit godisremmar, och fått flera autografer. =) Jag har satt upp lite bilder här.

Nu är det bara 2 dagar kvar på jobbet. Shit altså! 7 veckor har gått väldigt fort (samtidigt som det känns som att jag har jobbat där för alltid). I lördags tog tidningsjobbet slut, skönt att det är över! Sista natten började jag nästan se ogräs växa i trapphuset på stengolvet (som ogräs på en grusgrav) det var läskigt.. Men så hade jag nog lite brist på sömn också..
Sen fattar jag inte hur jag har kunnat ha så jäkla tur med vädret! Helt sjukt altså! På 7 veckor har det regnat typ 1 dag, resten av tiden har det varit soligt och varmt. Och på tidningsjobbet har det regnat ½ dag på 4 veckor. Underbart =D 

Idag fyller jag år. 19 är väl ingen speciell ålder egentligen, men trots allt en födelsedag :) Jag har fått bland annat lakan, en ny mascara, uppladdningsbara batterier, en kudde, duschkräm, en hårborste och lite pengar.

Sen måste jag bara säga att Carolina Klüft är BÄST!!
Ikväll ska jag heja på Stefan Holm och Linus Töhrnblad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback