Valborg

Idag är det söndag, men det känns verkligen inte som söndag. Helmysko.. det känns som lördag! Vilket iof kan ha sin naturliga förklaring i att det är "söndag" (röd måndag) imorgon. Men ändå konstigt.

Idag har jag faktiskt varit ute och joggat! känner mig lite duktig :) och så har jag
övningskört, skjutsat linda till stallet och så har jag och pappa varit och handlat på willys. Det går bättre och bättre med körningen, men ibland blir det bara helt knäppt i huvet som idag t.ex. när jag skulle starta så glömde jag först att dra upp choken, sen när jag skulle backa hade jag glömt att släppa handbromsen.. Allt blev bara helt fel även fast jag har startat på rätt sätt en massa gånger förut, jag hade lika gärna kunnat glömma att vrida på nyckeln känns det som!

jajja, sen gjorde jag lite fysik och sen åt vi middag och vid 9 gick vi och kollade på en majbrasa vid röda husen ett litet tag. Efter det gick vi hem och åt chokladpudding till efterrätt det var gott!!

Just ja, nu har jag också anmält mig på Livsviktigt.se och på Geblod.nu 
 (tack vare att Linnéa skrev det i sin blogg=)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback